Marcin Kowalik

Masz pytanie o ubezpieczenia? Zapytaj eksperta.

B2B

“Business to business”

Pod hasłem B2B kryją się tematy interesujące dla osób pracujących na tego typu umowach – czyli “Business to business”.

Przedsiębiorcy, samozatrudnieni, JDG

B2B

W praktyce, to osoby prowadzące jednoosobową dzialalność gospodarczą (JDG), samozatrudnieni, przedsiębiorcy. To stale rosnąca w Polsce grupa osób, które mają również nowe potrzeby ubezpieczeniowe do zagospodarowania.

W tym ubezpieczenia od utraty dochodu dla samozatrudnionych, ubezpieczenia na życie dla przedsiębiorców itp.

Jakimi tematami interesują się osoby szukające informacji związanych z Business to Business?

  • jak zacząć pracę na tej umowie
  • współpraca b2b co to jest
  • jak działa b2b
  • dlaczego na B2B się zarabia więcej
  • gdzie szukać klientów B2B
  • kiedy b2b jest umową o pracę
  • b2b ubezpieczenie zdrowotne
  • b2b ubezpieczenie chorobowe
  • b2b ubezpieczenie
  • ubezpieczenie od utraty dochodu
  • ubezpieczenie na życie

Poza bardzo potrzebnymi każdemu kredytobiorcy czy głównemu żywicielowi rodziny – ubezpieczeniami na życie, klienci którym pomagamy, którzy prowadzą własną firmę, często są klienci decydujący się na ubezpieczenie od utraty dochodu dla tych którzy pracują na tego typu umowach.

Kolejna grupa ubezpieczeń bardzo popularnych wśród moich klientów to ubezpieczenie OC zawodowe.

Ubezpieczenie firmy jako takiej, to osobny obszerny temat ubezpieczeniowy w którym pomagamy naszym klientom.

Jest jeszcze osobny temat ubezpieczeń krzyżowych wspólników spółek, który coraz częściej pojawia się w zapytania u moich klientów.

Wartościowe informacje powiązane z tym tematem, które znajdziesz na ubezpieczeniapoludzku.pl, to między innymi:

Warto też sprawdzić podcast Ubezpieczenia po ludzku.

Review B2B.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Marcin Kowalik

Moją misją jest przybliżenie złożonych często produktów ubezpieczeniowych każdemu z nas. Bardzo zależy mi na tym, aby o ubezpieczeniach mówić w prosty i zrozumiały sposób. Od ponad 10 lat łączę branżę ubezpieczeniową z klientami, a klientów, z doświadczonymi ekspertami ubezpieczeniowymi. Jestem autorem książki "Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych". Jestem organizatorem konferencji Szczyt Ubezpieczeniowy. W przeszłości wykładałem na uczelniach wyższych. Moje felietony możesz znaleźć na przykład w Gazecie Ubezpieczeniowej. Ten serwis internetowy współtworzę wraz z doświadczonymi agentami ubezpieczeniowymi.