Ubezpieczenia » Ubezpieczenie od utraty dochodu » Ubezpieczenie od utraty dochodu dla biura rachunkowego

Marcin Kowalik

Masz pytanie o ubezpieczenia? Zapytaj eksperta. Pamiętaj o pozostawieniu swoich danych kontaktowych. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.

Ubezpieczenie od utraty dochodu dla biura rachunkowego

Ubezpieczenie od utraty dochodu dla biura rachunkowego

Ubezpieczenie od utraty dochodu dla biura rachunkowego – to temat który opisujemy w tym wpisie. Biura księgowe to grupa firm i przedsiębiorców którzy często wybierają ubezpieczenie od utraty dochodu dla biura księgowego jako formę zabezpieczenia przyszłości finansowej.

Biuro rachunkowe – przedsiębiorstwo uprawnione do prowadzenia ksiąg, które na podstawie umowy zawartej z podatnikiem świadczy usługi w tym zakresie.

Przedmiotem działalności biura rachunkowego jest wykonywanie w imieniu i na rzecz zlecającego usług w zakresie rachunkowości, prowadzenie dokumentacji płacowej i kadrowej itp. Poprzez zawarcie umowy zlecenia z biurem rachunkowym zleceniobiorca zleca, w zakresie określonym umową, wykonywanie ciążących na nim obowiązków z zakresu prawa podatkowego, prawa pracy, przepisów o ubezpieczeniu społecznym, przepisów z zakresu statystyki itp., podmiotowi zwanemu „biuro rachunkowe”.

Wypełnij formularz kontaktowy aby otrzymać pomoc agenta ubezpieczeniowego w wyborze taniego ubezpieczenia od utraty dochodu dla biur księgowych

Jak działa ubezpieczenie od utraty dochodu dla biura rachunkowego

Posłuchaj tego materiału o ubezpieczeniach od utraty dochodu b2b również jako podcast lub obejrzyj jako video.

Ubezpieczenie od utraty dochodu dla biura rachunkowego działa w następujący sposób:

Ubezpieczenie dla biur księgowych
  • zanim właściciel biura księgowego wykupi ubezpieczenie, podaje średni uzyskiwany dochód
  • właściciel biura księgowego podpisuje umowę ubezpieczenia od utraty dochodu i wpłaca składkę
  • w przypadku choroby właściciela biura księgowego (lub zdarzeń opisanych w umowie) może się spodziewać równowartości miesięcznego dochodu

Co właściciel biura księgowego zyskuje przy ubezpieczeniu od utraty dochodu

  • ubezpieczenie od utraty dochodu dla biur księgowych zapewnia środki na utrzymanie płynności finansowej
  • wypłata z ubezpieczenia od utraty dochodu dla biur księgowych może być też użyta do opłacenia diagnozy lekarskiej lub zabiegu
  • przy prowadzeniu działalności gospodarczej trzeba też czasami kogoś zatrudnić. Do tego też może być wykorzystane ubezpieczenie od utraty dochodu

Dla kogo jest ubezpieczenie od utraty dochodu właściciela biura księgowego

Ubezpieczenie od utraty dochodu biur księgowych jest najczęściej wybierane przez osoby które są właścicielami biur księgowych..

Jednak inne grupy zawodowe które często sięgają po to ubezpieczenie to między innymi:

Sprawdź pozostałe teksty o ubezpieczeniach od utraty dochodu:

Review Ubezpieczenie od utraty dochodu dla biura rachunkowego.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Marcin Kowalik

Moją misją jest przybliżenie złożonych często produktów ubezpieczeniowych każdemu z nas. Bardzo zależy mi na tym, aby o ubezpieczeniach mówić w prosty i zrozumiały sposób. Od ponad 10 lat łączę branżę ubezpieczeniową z klientami, a klientów, z doświadczonymi ekspertami ubezpieczeniowymi. Jestem organizatorem konferencji Szczyt Ubezpieczeniowy. W przeszłości wykładałem na uczelniach wyższych. Moje felietony możesz znaleźć na przykład w Gazecie Ubezpieczeniowej. Ten serwis internetowy współtworzę wraz z doświadczonymi agentami ubezpieczeniowymi.