Ubezpieczenia » blog ubezpieczeniowy » Polisa Moi Bliscy dostępna w Polsce już od roku

Marcin Kowalik

Masz pytanie o ubezpieczenia? Zapytaj eksperta.

Polisa Moi Bliscy dostępna w Polsce już od roku

Ubezpieczenia na życie od 4Life Direct od roku

4Life Direct sp. z o.o. obchodzi właśnie pierwszą rocznicę rozpoczęcia działalności w naszym kraju. Jako pierwsza i jak dotąd jedyna w Polsce firma oferuje ubezpieczenia na życie osobom nie tylko młodym, ale również takim, które ukończyły 65. rok życia.

Jak podarować swoim bliskim bezpieczną przyszłość: ZOBACZ WIĘCEJ

Bezterminowa polisa Moi Bliscy

4Life Direct zrewolucjonizowała krajowy rynek ubezpieczeń na życie, udostępniając bezterminową polisę Moi Bliscy wszystkim Polakom między 18. a 85. rokiem życia. Dzięki temu również osoby starsze, które ukończyły 65 lat, mają szansę się ubezpieczyć.

4Life Direct było również pierwszą na polskim rynku agencją ubezpieczeniową niewymagającą od swoich Klientów żadnych zaświadczeń o stanie zdrowia ani przeprowadzania badań lekarskich.

Agencja ta była również pionierem w zakresie sprzedaży polis na życie w systemie direct, czyli podczas rozmowy telefonicznej. Sprzedaż ubezpieczenia na życie przez telefon wymusza uproszczenie procedury wystawienia polisy, co oznacza, że formalności są ograniczone do minimum, a ogólne warunki ubezpieczenia są stosunkowo nieskomplikowane.

Z badań marketingowych, które przeprowadziliśmy, wynika, że istnieje zapotrzebowanie na ubezpieczenia na życie dla osób, którym inne firmy go nie oferują ze względu na zaawansowany wiek, stan zdrowia, wysokość dochodów oraz miejsce zamieszkania. Stąd właśnie decyzja o wprowadzeniu naszego ubezpieczenia, komentuje Maciej Kosela, pomysłodawca polisy Moi Bliscy, Członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający 4Life Direct.

Zależało nam na etycznej, transparentnej sprzedaży oraz indywidualnym podejściu do Klienta. Z perspektywy minionego roku możemy stwierdzić, że taki model biznesowy spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem. Szczególnie cieszy nas to, że większość osób, które zaopatrzyły się w polisę, to seniorzy, którzy z reguły nieufnie podchodzą do nowatorskich rozwiązań.

– mówi Maciej Kosela.

W 4Life Direct są zatrudniani tylko starannie zrekrutowani agenci ubezpieczeniowi. Nie ma dużej rotacji kadr, dzięki temu Klienci mogą się kontaktować z tym samym konsultantem. Relacje między Klientem a agentem są równorzędne. Klient nie jest wypytywany o swoje problemy zdrowotne, nie czuje się więc inwigilowany.

Polisa Moi Bliscy zapewnia środki finansowe na pokrycie wydatków wynikających z odejścia bliskiej nam osoby. Świadczenie może jednak zostać wykorzystane również na inne cele. Ubezpieczenie Moi Bliscy nie tylko może zostać wykupione przez osobę, na którą jest wystawiona polisa, lecz także nabywają ją ci, którzy są świadomi, że śmierć bliskiej osoby obok straty emocjonalnej niesie za sobą również spore wydatki. Chętnie ubezpieczają się u nas osoby, które pragną pozostawić po sobie spadek.

wyjaśnia Dyrektor Zarządzający 4Life Direct.

Polisa jest przystępna cenowo, dlatego umożliwia zapewnienie sobie ochrony niezależnie od wysokości osiąganych dochodów. Składki zostały skalkulowane tak, aby nie stanowiły nadmiernego obciążenia finansowego ? rozpoczynają się już od złotówki dziennie, w zależności od sumy ubezpieczenia. Polisa Moi Bliscy jest tańsza niż inne propozycje na rynku sprzedawane w tradycyjny sposób.

4Life Direct to firma społecznie odpowiedzialna, której misją jest edukowanie społeczeństwa w zakresie planowania finansowego. Podobnie jak wiele innych europejskich agencji ubezpieczeniowych, podejmuje działania mające na celu zachęcenie obywateli do wzięcia odpowiedzialności za własną przyszłość finansową.

Najlepszym dowodem na to, że udało się nam stworzyć atrakcyjną ofertę ubezpieczeniową, są liczne podziękowania, jakie otrzymujemy od naszych zadowolonych Klientów, mówi Maciej Kosela. Mimo zaledwie rocznej obecności na polskim rynku, wypłacamy już pierwsze świadczenia, dodaje pomysłodawca polisy Moi Bliscy.

4Life Direct zamierza już wkrótce wprowadzić kolejne innowacyjne ubezpieczenie.

4Life Direct jest agencją ubezpieczeniową działającą w systemie direct, czyli przez telefon, oferującą polisę na życie Moi Bliscy. Firma powstała w 2009 r. i ma swoją siedzibę w Warszawie. Jej partnerem jest towarzystwo ubezpieczeniowe Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited, które gwarantuje firmie solidne podstawy finansowe. 4Life Direct jest członkiem Polskiej Izby Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych. Firma otrzymała zgodę na działanie na polskim rynku od Komisji Nadzoru Finansowego.

Moi Bliscy to nowatorski i unikalny program ubezpieczeniowy oferowany przez firmę 4Life Direct. To dożywotnie ubezpieczenie na życie, do którego można przystąpić bez konieczności poddawania się badaniom lekarskim oraz przedstawiania jakichkolwiek zaświadczeń o stanie zdrowia. Jest dostępne dla wszystkich osób, również tych, które ukończyły 65. rok życia. Jest sprzedawane w systemie direct, czyli przez telefon.

Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited to towarzystwo ubezpieczeniowe należące do finansowej grupy ubezpieczycieli o światowym zasięgu, której łączna liczba ubezpieczonych przekracza 6,5 miliona, a aktywa wynoszą ponad miliard euro. Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited posiada wieloletnie doświadczenie na trudnych, wschodzących rynkach i z tego właśnie powodu zostało wybrane na partnera firmy 4Life Direct. Red Sands jest notyfikowane w Polsce i otrzymało zgodę na działanie od Komisji Nadzoru Finansowego.


Kontakt z agentem ubezpieczeniowym w Szczecinie posiadającym wiele ubezpieczeń w ofercie jest możliwy tutaj.


Średnia Ocena: 5.0 z 5 (1 ocen)
5 gwiazd
1
4 gwiazdy
0
3 gwiazdy
0
2 gwiazdy
0
1 gwiazda
0
Ola
Marcin Kowalik

ubezpieczenie Moi Bliscy

Polecam

2 lata temu

Review Polisa Moi Bliscy dostępna w Polsce już od roku.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Marcin Kowalik

Moją misją jest przybliżenie złożonych często produktów ubezpieczeniowych każdemu z nas. Bardzo zależy mi na tym, aby o ubezpieczeniach mówić w prosty i zrozumiały sposób. Od ponad 10 lat łączę branżę ubezpieczeniową z klientami, a klientów, z doświadczonymi ekspertami ubezpieczeniowymi. Jestem autorem książki "Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych". Jestem organizatorem konferencji Szczyt Ubezpieczeniowy. W przeszłości wykładałem na uczelniach wyższych. Moje felietony możesz znaleźć na przykład w Gazecie Ubezpieczeniowej. Ten serwis internetowy współtworzę wraz z doświadczonymi agentami ubezpieczeniowymi.