Ubezpieczenie od utraty dochodu B2B PZU, to temat z jakim coraz częściej zgłaszają się do nas nasi klienci. Dzięki wielu latom doświadczeń i setkom klientów którym pomogliśmy, możemy doradzac naszym klientom najbardziej dopasowane do ich potrzeb rozwiązania.
W tym tekście, na bazie moich doświadczeń opiszę ubezpieczenia od utraty dochodu, oferowane dla pracownikach na umowach B2B, pochodzące od towarzystwa PZU.
Wypełnij formularz aby otrzymać kontakt do sprawdzonego doradcy i poznać cenę Twojego ubezpieczenia
Kto kupuje ubezpieczenie od utraty dochodu PZU?
Jak wskazują statystyki, najczęściej ubezpieczenie od utraty dochodu (również PZU) kupują pracownicy ochrony zdrowia.
Z kolei najliczniejsza grupa lekarzy, kupujących ubezpieczenia od utraty dochodu dla lekarzy, to osoby w wieku 45 – 54 lat. Stanowią oni aż 42,24% kupujących.
Ubezpieczenie od utraty dochodu b2b jest najczęściej wybierane przez osoby pracujące jako:
- programista
- informatyk
- administrator it
- adwokat
- architekt
- anestezjolog
- psychoterapeuta
- radca prawny
- chirurg
- doradca podatkowy
- kardiolog
- fizjoterapeuta
- inżynier budownictwa
- medycy
- ratownik medyczny
- lekarz / lekarz dentysta
- lekarz weterynarii
- przedsiębiorca
- pośrednik nieruchomości
- psycholog
- marynarz
- kierowca zawodowy
- osoba prowadząca JDG (Jednoosobową Dzialalność Gospodarczą)
W praktyce, to osoby prowadzące jednoosobową dzialalność gospodarczą (JDG), samozatrudnieni, przedsiębiorcy. To stale rosnąca w Polsce grupa osób, które mają również nowe potrzeby ubezpieczeniowe do zagospodarowania. W tym ubezpieczenia od utraty dochodu dla B2B, ubezpieczenia na życie dla przedsiębiorców itp.
Jak działa ubezpieczenie od utraty dochodu u przedsiębiorców na B2B?
Ubezpieczenie od utraty dochodu dla przedsiębiorców to ważny element zabezpieczenia ich przed nieprzewidzianymi okolicznościami, takimi jak choroba czy wypadki. Proces działania takiego ubezpieczenia jest stosunkowo prosty, ale wymaga zrozumienia kilku kluczowych kwestii.
Przede wszystkim, przedsiębiorca musi podać swoje średnie uzyskiwane dochody, aby ubezpieczyciel mógł określić odpowiednią kwotę ubezpieczenia. Następnie przedsiębiorca podpisuje umowę ubezpieczenia i wpłaca składkę, która będzie zależna od zakresu i kwoty ubezpieczenia.
W przypadku wystąpienia choroby lub innego zdarzenia objętego umową, przedsiębiorca może otrzymać równowartość miesięcznego dochodu, zależną od ustalonej kwoty ubezpieczenia. W ten sposób, przedsiębiorca ma zapewnione źródło dochodu, które pomoże mu przetrwać trudny okres, a jego firma uniknie finansowych kłopotów.
Należy jednak pamiętać, że zasady działania ubezpieczenia od utraty dochodu mogą się różnić w zależności od konkretnych warunków umowy i oferty ubezpieczyciela. Warto zawsze dokładnie zapoznać się z warunkami ubezpieczenia i poradzić się specjalisty, aby wybrać najlepszą ofertę dla swojej firmy.
Zobacz też:
- https://ubezpieczeniapoludzku.pl/ubezpieczenie-od-utraty-dochodu-b2b/
- odcinek podcastu na temat ubezpieczeń od utraty dochodu B2B: posłuchaj
Wypełnij formularz aby otrzymać kontakt do sprawdzonego doradcy i poznać cenę Twojego ubezpieczenia
doradca mi pomógł wybrać ubezpieczenie od utraty dochodu. zadał najpierw trochę pytań potem wybraliśmy ofertę…
polecam
Review Ubezpieczenie od utraty dochodu B2B PZU.