Skarbnica wiedzy ubezpieczeniowej
Jeżeli szukasz informacji na tematy takie jak:
jak umówić spotkanie z klientem ubezpieczeniowym
jakie są wzory rozmów z klientami
jak wykonywać zimne telefony
jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych przez telefon
to ta książka jest dla Ciebie!
Mirosław Krystman – agent ubezpieczeniowy, menadżer, trener sprzedaży napisał genialną książkę. Książkę specjalnie napisaną dla agentów ubezpieczeniowych.
Książkę “Telemarketing” Mirosława Krystmana możesz kupić tutaj.
Spis treści książki o telemarketigu ubezpieczeń:
- Przygotowanie agenta do jego pierwszej sesji telefonicznej, czyli
„Indywidualny warsztat telemarketerski” - Rozmowa z referencji. Przykłady
- Rozmowa „na zimno”. Przykłady
- „Telefony ocieplone”. Przykłady
- Ubezpieczenia grupowe. Przykłady
- Kilka zdań o „pokonywaniu obiekcji”, choć osobiści tego zwrotu
bardzo nie lubię - „A o co chodzi?”. Przykłady
- „Mam polisę, jestem ubezpieczony” Przykłady
- „Nie jestem zainteresowany, czyli nie bo nie”. Przykłady
- „Nie mam pieniędzy”. Przykłady
- „Nie mam czasu, jestem zajęty”. Przykłady
- Druga rozmowa z klientem. Przykłady
- Klienci szczególnie odporni, czyli o naszych trzecich i kolejnych z nimi
rozmowach. Przykłady - Co zrobić, kiedy nie możemy zdradzić źródła pochodzenia kontaktu,
czyli niestety „prawda artystyczna” - O potwierdzaniu umówionych spotkań. Przykłady
- Moja walka z wiatrakami, czyli o raportowaniu sesji telefonicznych
- Ankiety i promocje. Przykłady
- Jak być powinno, a jak niestety najczęściej nie jest, czyli o błędach
popełnianych przez dzwoniących. Poprawne wersje - „Ściągawka telemarketerska”, jedyne narzędzie jakim powinniśmy
pracować podczas sesji telefonicznych - Zakończenie?
Piotr Czekalski
Chętnie kupię
Nie mam jeszcze opini bo nie mam tej książki , opis brzmi interesująco
2 lata temu
Review Książka “Telemarketing” Mirosława Krystmana dla agentów ubezpieczeniowych.