Ubezpieczenia » blog ubezpieczeniowy » Książka “Telemarketing” Mirosława Krystmana dla agentów ubezpieczeniowych

admin

Masz pytanie o ubezpieczenia? Zapytaj eksperta.

Książka “Telemarketing” Mirosława Krystmana dla agentów ubezpieczeniowych

Skarbnica wiedzy ubezpieczeniowej

Jeżeli szukasz informacji na tematy takie jak:

jak umówić spotkanie z klientem ubezpieczeniowym

jakie są wzory rozmów z klientami

jak wykonywać zimne telefony

jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych przez telefon

to ta książka jest dla Ciebie!

Mirosław Krystman – agent ubezpieczeniowy, menadżer, trener sprzedaży napisał genialną książkę. Książkę specjalnie napisaną dla agentów ubezpieczeniowych.

Książkę “Telemarketing” Mirosława Krystmana możesz kupić tutaj.

Spis treści książki o telemarketigu ubezpieczeń:

  1. Przygotowanie agenta do jego pierwszej sesji telefonicznej, czyli
    „Indywidualny warsztat telemarketerski”
  2. Rozmowa z referencji. Przykłady
  3. Rozmowa „na zimno”. Przykłady
  4. „Telefony ocieplone”. Przykłady
  5. Ubezpieczenia grupowe. Przykłady
  6. Kilka zdań o „pokonywaniu obiekcji”, choć osobiści tego zwrotu
    bardzo nie lubię
  7. „A o co chodzi?”. Przykłady
  8. „Mam polisę, jestem ubezpieczony” Przykłady
  9. „Nie jestem zainteresowany, czyli nie bo nie”. Przykłady
  10. „Nie mam pieniędzy”. Przykłady
  11. „Nie mam czasu, jestem zajęty”. Przykłady
  12. Druga rozmowa z klientem. Przykłady
  13. Klienci szczególnie odporni, czyli o naszych trzecich i kolejnych z nimi
    rozmowach. Przykłady
  14. Co zrobić, kiedy nie możemy zdradzić źródła pochodzenia kontaktu,
    czyli niestety „prawda artystyczna”
  15. O potwierdzaniu umówionych spotkań. Przykłady
  16. Moja walka z wiatrakami, czyli o raportowaniu sesji telefonicznych
  17. Ankiety i promocje. Przykłady
  18. Jak być powinno, a jak niestety najczęściej nie jest, czyli o błędach
    popełnianych przez dzwoniących. Poprawne wersje
  19. „Ściągawka telemarketerska”, jedyne narzędzie jakim powinniśmy
    pracować podczas sesji telefonicznych
  20. Zakończenie?
Piotr Czekalski
admin

Chętnie kupię

Nie mam jeszcze opini bo nie mam tej książki , opis brzmi interesująco

2 lata temu

Review Książka “Telemarketing” Mirosława Krystmana dla agentów ubezpieczeniowych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

admin