Ubezpieczenia » blog ubezpieczeniowy » Leady ubezpieczeniowe

Marcin Kowalik

Masz pytanie o ubezpieczenia? Zapytaj eksperta.

Leady ubezpieczeniowe

Leady ubezpieczeniowe, czy też inaczej mówiąc – wypełnione danymi formularze kontaktowe, to kontakty do osób zainteresowanych ubezpieczeniami.

Zwykle, my – jako klienci ubezpieczeniowi, mamy kontakt z tego typu formularzami na stronach internetowych towarzystw ubezpieczeniowych, na stronach www agentów ubezpieczeniowych czy multiagencji ubezpieczeniowych.

Pewnego rodzaju formularze kontaktowe, pozyskujące leady ubezpieczeniowe, znajdziemy też czasami za reklamami na Facebooku.

Korzystając z leadów ubezpieczeniowych, każdy profesjonalny agent ubezpieczeniowy powinien szanować przepisy prawa oraz zasady RODO.

Nie powinien też przesyłać do klientów informacji, których sobie by nie życzyli i które nie są im potrzebne.

Prowadząc serwis ubezpieczeniapoludzku.pl, pomagamy również naszym klientom w taki właśnie sposób – poprzez leady ubezpieczeniowe łączymy klientów zainteresowanych ubezpieczeniami, z agentami ubezpieczeniowymi.

Zwykle ci zaprzyjaźnieni agenci pomagają naszym klientom przy:

  • ubezpieczeniach na życie
  • ubezpieczeniach od utraty dochodu
  • ubezpieczeniach OC zawodowych
  • ubezpieczeniach grupowych
Leady ubezpieczeniowe

Z wieloletniego już doświadczenia wiem że istnieje tylko kilka sposobów na skuteczne pozyskiwanie leadów ubezpieczeniowych – od faktycznie zainteresowanych klientów.

W końcu przecież zależy nam na tym, aby rozwiązać jakiś problem ubezpieczeniowy naszych klientów. Więc tylko takie leady ubezpieczeniowe, kontakty do pozyskiwania klientów, nas interesują.

Dowiedz się więcej o leadach ubezpieczeniowych i ich pozyskiwaniu dla branży ubezpieczeniowej, w podcaście Marketing i sprzedaż dla agenta ubezpieczeniowego.

Review Leady ubezpieczeniowe.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Marcin Kowalik

Moją misją jest przybliżenie złożonych często produktów ubezpieczeniowych każdemu z nas. Bardzo zależy mi na tym, aby o ubezpieczeniach mówić w prosty i zrozumiały sposób. Od ponad 10 lat łączę branżę ubezpieczeniową z klientami, a klientów, z doświadczonymi ekspertami ubezpieczeniowymi. Jestem autorem książki "Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych". Jestem organizatorem konferencji Szczyt Ubezpieczeniowy. W przeszłości wykładałem na uczelniach wyższych. Moje felietony możesz znaleźć na przykład w Gazecie Ubezpieczeniowej. Ten serwis internetowy współtworzę wraz z doświadczonymi agentami ubezpieczeniowymi.