Ubezpieczenia » blog ubezpieczeniowy » Kampania rekrutacyjna MetLife i mamopracuj.pl

Marcin Kowalik

Masz pytanie o ubezpieczenia? Zapytaj eksperta.

Kampania rekrutacyjna MetLife i mamopracuj.pl

MetLife https://www.metlife.pl rozpoczął kampanię rekrutacyjną we współpracy z serwisem mamopracuj.pl. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako pracodawcy wśród kobiet i pozyskanie w ten sposób kandydatek do pracy w charakterze doradców ubezpieczeniowych.

Badania GUS niezmiennie pokazują, że kobiety są mniej aktywne na rynku pracy od mężczyzn. Pod koniec 2017 r. spośród wszystkich kobiet 45,2% pracowało zawodowo, a wśród mężczyzn było to 62,2%. Według danych GUS najczęstszą przyczyną bierności zawodowej kobiet są obowiązki rodzinne (raport GUS, Kobiety i mężczyźni na rynku pracy, 2018).

Chcielibyśmy zainteresować naszą ofertą kobiety, przede wszystkim mamy wychowujące dzieci, poszukujące ciekawej i ambitnej pracy, która pomoże im połączyć rolę rodzica z rolą pracownika. Praca doradcy ubezpieczeniowego to idealna propozycja dla osób, którym zależy na elastycznym i nienormowanym czasie pracy i zarobkach zależnych wyłącznie od własnego zaangażowania– wyjaśnia Magdalena Brzozowska-Tomczyk, dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego w MetLife. – Doradca, agent ubezpieczeniowy, to wolny zawód, w którym pracuje się na własny rachunek i samemu decyduje o tym, co się robi danego dnia i ile godzin poświęca na pracę. To także świetny pomysł, na dodatkowe zajęcie, bo poświęcając stosunkowo niewiele czasu, można znacząco podnieść swoje comiesięczne zarobki i mieć komfort decydowania o swojej aktywności. Dużym udogodnieniem jest również wsparcie 
i zaplecze, jakie zapewnia MetLife swoim doradcom, w postaci materiałów i szkoleń oraz możliwości rozwoju.

Kampania rekrutacyjna potrwa do 20 kwietnia 2020 r. Działania wizerunkowe obejmują publikację ogłoszeń rekrutacyjnych, wywiadów z doradcami ubezpieczeniowymi MetLife, mailingów z aktualnymi ofertami pracy oraz szkolenie on-line, a także zaangażowanie w social mediach mamopracuj.pl i MetLife (FB, LinkedIn, Instagram i Twitter). 

Od ponad 8 lat wspieramy kobiety w poszukiwaniu pracy, która pozwala na połączenie dwóch ważnych dla kobiet ról: macierzyństwa i pracy zawodowej. Prezentujemy rożne rozwiązania 
i modele pracy, które dopasowują się do potrzeb kobiet i ich rodzin. Właśnie taką ciekawą opcją, jest współpraca z firmą MetLife zapewniająca pełną elastyczność, gdzie mama sama może decydować, ile pracuje i kiedy. Autentyczne historie mam, które cieszą się taką niezależnością, są tego najlepszym przykładem. A w trakcie przygotowywanego webinaru będzie szansa na bliższe poznanie tajników pracy w ubezpieczeniach
– mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, współzałożycielka Fundacji i portalumamopracuj.pl

Portal mamopracuj.plpowstał, by pomóc kobietom w powrocie do pracy po urodzeniu dziecka. Serwis skupia ponad 150 tys. aktywnych użytkowniczek miesięcznie, które poszukują nowych możliwości rozwoju i zatrudnienia. Znaleźć w nim można zarówno oferty pracy, jak 
i porady na temat zakładania działalności gospodarczej, organizacji czasu czy pisania CV.

Review Kampania rekrutacyjna MetLife i mamopracuj.pl.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Marcin Kowalik

Moją misją jest przybliżenie złożonych często produktów ubezpieczeniowych każdemu z nas. Bardzo zależy mi na tym, aby o ubezpieczeniach mówić w prosty i zrozumiały sposób. Od ponad 10 lat łączę branżę ubezpieczeniową z klientami, a klientów, z doświadczonymi ekspertami ubezpieczeniowymi. Jestem autorem książki "Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych". Jestem organizatorem konferencji Szczyt Ubezpieczeniowy. W przeszłości wykładałem na uczelniach wyższych. Moje felietony możesz znaleźć na przykład w Gazecie Ubezpieczeniowej. Ten serwis internetowy współtworzę wraz z doświadczonymi agentami ubezpieczeniowymi.