Opinie na forum Generali
Rok 2020 był dla Generali lepszy jeżeli chodzi o liczbę skarg od niezadowolonych klientów. Jak donosi Raport Rzecznika Finansowego, w 2020 pojawiło się 9831 skarg od niezadowolonych klientów. To aż 713 mniej negatywnych opinii niż w roku poprzednim.
Jeżeli porównać liczbę tych negatywnych opinii o Generali z udziałem procentowym ubezpieczyciela w rynku, to wynik stawia Generali na dziesiątej pozycji.
Generali ubezpieczenia opinie
Co wpłynęło na zmniejszenie liczby negatywnych opinii na temat Generali w 2020? Jesteśmy ciekawi Twojego zdania w tej sprawie.
Jeżeli posiadasz polisę Generali, lub znasz kogoś kto takie ubezpieczenie posiada – podziel się swoją opinią na tym forum.
Dzięki Twoim informacjom pomożesz innym użytkownikom tego forum.
Jeżeli zastanawiasz się nad ubezpieczeniem od Generali i chcesz zadać pytanie o tą polisę – dodaj swoje pytanie poniżej.
W tym wątku na forum ubezpieczeniowym, zbieramy i dzielimy się opiniami o ubezpieczeniach Generali.
Sprawdź też: Aviva opinie
Odradzam Generali! Home assistance (ubezpieczenie mieszkania) w pakiecie diamond to jedna wielka sciema. Hyraulik nie kontaktuje sie i trzeba go scigac, przychodzi i rozwala kran, i tak mnie z tym zostawia. A usluga ma kosztowac do 2000 zl wiec oczekuje, ze tak jak w przypadku innej ubezpieczalni z ktora mialam do czynienia, hydraulik naprawi to co zepsul, czyli zaoferuje przywiezienie nowego kranu (nawet jesli ja pokrywam koszty) i zamontuje. Taka czynnosc jest do wykonania i koszt jest o wiele nizszy niz 2000 zl, a jej proba nie zostala nawet podjeta, zas Generali odrzucilo moja reklamacje zaslaniajac sie jakims tam przepisem ze nie gwarantuja skutecznosci uslugi. Bez dyskusji zmieniam ubezpieczyciela jak najszybciej.
Kierowca skosił całe moje ogrodzenie razem z bramą mam wyceny na naprawę na kwoty 17-18 tyś zł, Generali obliczyło szkodę na 4200zl. Muszę z oszustami się sądzić. Może jest dobra dla tych co płacą OC ale nie dla tych co potrzebują pomocy. Łzy w oczach, bezsilność, brak pomocy. Korespondencja mailowa jakby z botem, odpowiedzi nie na temat byle zbyć i przedłużać. Szczerze nie życzę kontaktów z Generali. Nie polecam a nawet ostrzegam przed nimi. Smutno że w naszym kraju duży może więcej, a takie działania są bezkarne.
W czasie ostatniej wielkiej burzy,zalało mi piwnicę użytkową w domu jednorodzinnym ,wyciek z kanalizacji na głębokośc 0,5m
Zniszczona pralka, buty, wentylator, pochłaniacz wilgoci, dywaniki , legowiska dla kotów i wiele innych.
Zgłosiłem do Generali .Po dwóch dniach przyjechał rzeczoznawca, porobił zdjęcia,wycenił.Po 5 dniach otrzymałem odszkodowanie uwzględniające malowanie, dezynfekcję i suszenie. Odszkodowanie pokryło szkody i niezbędne prace.!
Miło się zdziwiłem ! Wszystko bardzo szybko.
Pierwszy raz zgłaszałem szkodę…
Polecam Generali !