Ubezpieczenia » blog ubezpieczeniowy » „Każdy ważny w pracy” – konkurs MetLife dla małych firm

Marcin Kowalik

Masz pytanie o ubezpieczenia? Zapytaj eksperta.

„Każdy ważny w pracy” – konkurs MetLife dla małych firm

„Każdy ważny w pracy” to hasło nowego konkursu MetLife. Do udziału ubezpieczyciel zaprasza wszystkich pracowników i pracodawców małych firm (zatrudniających do 20 osób), w których dba się o indywidualne potrzeby pracowników. 

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wypełnić formularz na stronie https://kazdywaznywpracy.pl/, w którym należy, oprócz danych, podać uzasadnienie swojego zgłoszenia, czyli opis tego, jak firma dba o pracowników. Można też dołączyć zdjęcie lub wideo.
Z badania, które przeprowadziliśmy w tym roku wśród pracowników małych firm, wiemy, 
że ok. 80 proc. pracowników oczekuje indywidualnego traktowania, uwzględniającego różnorodność swoich osobistych preferencji i oczekiwań. W MetLife cenimy indywidualne podejście do potrzeb ludzi, dlatego chcemy nagradzać firmy, które tworzą dobre miejsca pracy
– mówi Aneta Świercz-Grądkowska, Dyrektor Departamentu Marketingu w MetLife.

Autorzy trzech najlepszych uzasadnień otrzymają nagrody – SmartWatch, do 4000 zł na firmową imprezę lub pakiet na promocję firmy w social mediach. O wyborze zgłoszenia decyduje jakość uzasadnienia, w wyborze zwycięzców pomogą również głosy, które można oddawać na stronie https://kazdywaznywpracy.pl/.

*


Raport z badania MetLife „Pozyskiwanie i utrzymanie pracowników w małej firmie: najważniejsze czynniki”prezentuje wyniki sondażu zrealizowanego na reprezentatywnej próbie pracowników małych firm. Badanie zostało zrealizowane w marcu i kwietniu 2019. Celem badania, które MetLife przeprowadził wspólnie z firmą badawczą SW Research, była analiza tych potrzeb i oczekiwań pracowników małych firm, które mają największy wpływ na ich lojalność i przywiązanie do miejsca pracy. Raport jest dostępny bezpłatnie na stronie: https://www.metlife.pl/raport

Review „Każdy ważny w pracy” – konkurs MetLife dla małych firm.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Marcin Kowalik

Moją misją jest przybliżenie złożonych często produktów ubezpieczeniowych każdemu z nas. Bardzo zależy mi na tym, aby o ubezpieczeniach mówić w prosty i zrozumiały sposób. Od ponad 10 lat łączę branżę ubezpieczeniową z klientami, a klientów, z doświadczonymi ekspertami ubezpieczeniowymi. Jestem autorem książki "Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych". Jestem organizatorem konferencji Szczyt Ubezpieczeniowy. W przeszłości wykładałem na uczelniach wyższych. Moje felietony możesz znaleźć na przykład w Gazecie Ubezpieczeniowej. Ten serwis internetowy współtworzę wraz z doświadczonymi agentami ubezpieczeniowymi.