Jak umawiać spotkania z klientami w sprzedaży ubezpieczeń

O czym nie myśli agent ubezpieczeniowy po kursie?

Na pewno doradca ubezpieczeniowy będący świeżo po kursie na agenta, nie myśli od razu o dokształcaniu się w kierunku telemarketingu.

Właśnie przyjął olbrzymią dawkę wiedzy prawnej i produktowej.

Temat umawiania spotkań przez telefon czy zimnych telefonów do klientów ubezpieczeniowych na razie jest odległy.

Czy sprzedaż ubezpieczeń przez telefon jest możliwa?

Ale po jakimś czasie przychodzi refleksja. Czy sprzedaż ubezpieczeń przez telefon jest możliwa?
Czy można najpierw wykonać zimny telefon, umówić skutecznie spotkanie, a później domknąć sprzedaż?

Czy skrypty rozmów sprzedażowych w ogóle działają?

Z pomocą przychodzą techniki i skrypty sprzedażowe stosowane przez profesjonalistów ubezpieczeniowych.

Jakie są przykłady rozmów sprzedażowych w ubezpieczeniach?

Kurs dla agentów: Mistrz Telemarketingu Ubezpieczeń

W samym internetowym kursie „Mistrz Telemarketingu Ubezpieczeń” znajdziemy cztery przykłady rozmów na zimno, 3 przykłady telefonów ocieplonych, 2 przykłady rozmów po wysłaniu emaila, 5 przykładów rozmów na pozyskiwanie referencji, 4 przykłady telefonów do klientów z referencji.

Złota zasada w umawianiu spotkań i zimnych telefonach

Warto poznać też podstawową, złotą zasadę w umawianiu spotkań poprzez rozmowę telefoniczną.

Zasadę tą można poznać podczas webinaru „Zimne telefony i umawianie spotkań z klientami w ubezpieczeniach

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *