Jaka jest złota zasada umawiania spotkań z klientem ubezpieczeniowym

Umawianie spotkań z klientami ubezpieczeniowymi

Rozmowa z potencjalnym klientem ubezpieczeniowym, zimne telefony i umawianie spotkań to największy problem agentów ubezpieczeniowych.

Tak mówią często podczas szkoleń. Tak też głosują w ankietach.

Stres, brak przygotowania, słabe, niskojakościowe leady. To wszystko wpływa na niechęć agentów ubezpieczeniowych do dzwonienia do klientów.

Jednak spotkania trzeba umawiać, aby zwiększyć swoją szansę na sprzedaż.

Od strony teoretycznej można się przygotować do tego zadania poprzez studiowanie skryptów i technik rozmów telefonicznych z klientami ubezpieczeniowymi.

Jednak to praktyka sprawia że doradcy w końcu z sukcesem wykonują zimne telefony i umawiają spotkania.

Zimne telefony i umawianie spotkań w ubezpieczeniach

Jeżeli chcesz:

dowiedzieć się jak najwięcej wyciągnąć ze swojego dnia dzięki telemarketingowi
poznać złotą zasadę przy zimnych telefonach ubezpieczeniowych
efektywnie pracować jako agent ubezpieczeniowy

to zarejestruj się na webinar „Zimne telefony i umawianie spotkań z klientami w ubezpieczeniach”.

Tego nie ma na kursie na agenta ubezpieczeniowego

Webinar jest darmowy.

Liczba miejsc jest ograniczona.

Tych informacji nie otrzymasz na żadnym kursie na agenta ubezpieczeniowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *